Historie sukcesu - GreenSteam

Greansteam myjnie parowe, mobilne, samochodowe

Innowacyjne systemy czyszczące dla myjni parowych, przemysłu i firm sprzątających

Myjnia w Szczecinie

Informacje podstawowe


Rok założenia   2019

Region   Szczecin/Zachodniopomorskie

Profil   Myjnia Mobilna

www   myjnia-parowa-szczecin.pl

 

Pytania

Dlaczego wybrali Państwo myjnie parową na biznes ? Skąd taki pomysł ?

Od 2 lat nosiliśmy się z zamiarem otworzenia takiej myjni. Widzieliśmy podobne myjnie w innych miastach Europy, podglądaliśmy również w Internecie inne myjnie parowe, działające w dużych miastach w Polsce, m.in. Greensteam. Dlaczego mycie parą? z kilku powodów, przede wszystkim mycie bez użycia wody, co za tym idzie-nie ma problemu z odprowadzeniem zbędnych ścieków. Samo mycie parą ma wiele zalet, szybkość, jakość usługi, dezynfekcja, użycie dobrej chemii, która nie zagraża środowisku. Poza tym postawiliśmy na myjnię mobilną z dojazdem do klienta, z uwagi na chwilowy brak siedziby i miejsca stacjonarnego. Ono jest budowane i powstanie dopiero za kilka miesięcy. Uważamy, podobnie jak nasi klienci- mycie parą to jest przyszłość. Nie moda- to wymóg czasu i oczekiwanie klienta odnośnie profesjonalnej usługi. Myślimy, że to luka na rynku, w którą idealnie się wpasowaliśmy. W Szczecinie takich myjni, pracujących na takiej klasie maszyn- jest mało. Myjni pracujących na maszynach zakupionych w Greensteam w Szczecinie nie ma. Jesteśmy tu jedyni.

 

Jakie były początki funkcjonowania firmy ?

Było dość trudno, jak każde początki. Zakup auta i ofoliowanie go ładną przyciągającą oko reklamą. Wizytówki, oferta dla klienta. Wybór firmy, w której dokonamy zakupu profesjonalnych, wysokiej jakości maszyn parowych, czyli Greensteam. Tu mieliśmy bardzo dużo szczęścia bo trafiliśmy na pracownika firmy Pana Marka Brzozowskiego, który naprawdę w sposób bardzo profesjonalny i niezwykle życzliwy podszedł do tematu pomocy w zakupie i doradzeniu nam sprzętu myjącego. Po długich rozmowach, za namową Pana Marka zdecydowaliśmy się na zakup Verony, Optimy DMF, Santoemy i ozonatora. Pan Marek przyjechał do nas do Szczecina, poświęcił nam kilkanaście godzin aby zapoznać nas z działaniem maszyn i sposobem ich użytkowania. Podpowiedział nam również, jak szukać klienta, jakie są niuanse tej pracy. Odpowiedział szczegółowo na wszystkie nasze pytania, a było ich bardzo wiele. W każdej chwili, gdy dziś potrzebujemy pomocy, można na niego liczyć. Ze wszystkich zakupionych maszyn, których zakup nam doradził- jesteśmy zadowoleni. Poza tym, jesteśmy na etapie modyfikowania naszej strony internetowej. Znaleźliśmy też miejsce, gdzie będzie siedziba naszej myjni stacjonarnej, na którą czekamy z niecierpliwością.

 

Jak teraz funkcjonuje biznes ? Czy są Państwo zadowoleni z działania myjni parowej ?

Biznes się powoli rozkręca. Uczymy się na błędach, wyciągamy wnioski. Mamy coraz więcej klientów, jest coraz lepiej. Cieszy fakt, że klienci szukają nas sami. Zadowolony klient-poleca nas innym. Myjnia jest to coś, co chcieliśmy robić. Największa satysfakcja dla nas jest wtedy, gdy oddajemy gotowy, wyczyszczony produkt, pachnący, lśniący czystością. Jak nowy! Dla wymagającego klienta- pełen pakiet wraz z ozonowaniem, na który jest duży popyt. Jest to wymóg czasu, nie moda. Wielu klientów to rozumie, proszą o tę usługę i myślimy, że jest to idealne wpasowanie się w potrzeby rynku.

 

Jakie usługi wykonują Państwo najczęściej ? Czy tylko mycie samochodów?

Najczęstszą usługą jest oczywiście mycie aut, zewnątrz, wewnątrz. Ale jeszcze czyszczenie pomieszczeń mieszkalnych, ozonowanie miejsc szczególnie zagrożonych sanitarnie, pranie mebli tapicerowanych, dywanów, wykładzin. Poza tym wszystkie, również nietypowe zlecenia, na specjalne życzenie klienta.

 

W jaki sposób zdobywają Państwo nowych klientów?

Praktycznie 80% naszych klientów to osoby z „ polecenia”. Zadowoleni klienci, podsyłają nam nowych klientów. Poza tym strona internetowa, Facebook, no i dużą rolę pełni nasze auto serwisowe ,które jest żywą, jeżdżącą reklamą firmy. Ludzie często zatrzymują się przy aucie, robią zdjęcia i dzwonią. No i znajomi, których jest dużo i są bardzo ciekawi, czy faktycznie jest tak dobrze, i usługa warta jest grzechu. Klientów przybywa, ale najcenniejszy klient, to ten zadowolony z usługi, bo przysyła nam kolejne zlecenia.